Zákaznícka telefonická linka

00421 2 35 111 111

 

Zákaznícka telefonická linka poskytuje služby NONSTOP na telefónnom čísle 00421235111111. Operátori Vám radi zodpovedajú otázky týkajúce sa systému elektronického výberu mýta, príjmu hlásenie o technických problémoch alebo zaznamenajú Vaše podnety alebo reklamácie.

Po overení volajúceho poskytnú aj informácie o detailoch vyúčtovania platieb či o výpisoch mýtnych transakcií. Operátori ovládajúci slovenský, anglický a nemecký jazyk sú dostupní NONSTOP a operátori hovoriaci po rusky, poľsky a maďarsky sú dostupní kedykoľvek v čase medzi 06:00 a 22:00 hodinou.

Hovory na Zákaznícku linku sú realizované ako hovory do pevnej siete v SR. 

info@emyto.sk

Často kladené otázky

Zoznam najčastejších otázok, ktoré dostávame ohľadom registrácie do systému elektronického výberu mýta...

Na stiahnutie

Tu nájdete zákonné, obchodné prevádzkové a technické dokumenty na stiahnutie...